A Professzionál Informatikai ZRt-ről

   A múlt

   A cég jogelődje az 1989. 09. 04.-én bejegyzett Professzionál Szerviz- és Kereskedelmi Kft., melynek alapító tagjai 1979 óta foglalkoztak számítástechnikával. A Professzionál Kft. profilja az alakulás éveit követően elsődlegesen a hazai mikro-processzoros PC-k első magyarországi szervize, valamint külföldi fejlesztésű PC-k üzembe helyezése és szervizelése volt.

   A számítógépkereskedelmi és szerviztevékenység mellett 1993-ban profilbővítés történt, a tevékenységi körbe bekerült a pénztárgépek általános kereskedelme és szervizelése is, amelyet 2001-ben fejeztünk be, noha szerződés keretein belül bizonyos típusokkal ma is foglalkozunk.

   A Professzionál Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság 2005. 12. 12.-től végzi tevékenységét ezen a néven. A tulajdonosok egy korábbi döntése alapján a részvénytársaság 2005. 03. 01.-én alakult meg a korábbi kft.-ből.

   A jelen

   Jelenleg főtevékenységünk hardvereladás és szoftverfejlesztés, célunk a hozzánk hasonlóan több telephellyel működő cégek, intézmények pontos, korrekt kiszolgálása.
    Az évek során az IBM első szintű, azaz Premier Business Partnerévé és az IBM hivatalos szervizévé, azaz IBM Authorised WarrantyService Providerévé váltunk. A piaci igények szélesebb lefedése érdekében megszereztük a Certified Microsoft Partner, HP Support Partner és Hivatalos Kellékanyag Forgalmazó státuszokat. Microsoft, Tivoli, Lotus és Novell szoftvereket forgalmazunk a megfelelő szolgáltatások biztosításával.

   Társaságunk az elmúlt években jelentős átalakuláson ment át. A korábbi szinte kizárólagos számítógép-kereskedelem, illetve -szerviz megtartása mellett új tevékenységek jelentek meg cégünknél, a szoftverfejlesztés, a rendszertervezés és a rendszerfelügyelet.

   A korábbi IBM-márkadominancia mellett új termékekkel bővült kereskedelmünk, például a DELL, a Lenovo, a HP, vagy a Lexmark termékeivel.
   A szoftverfejlesztés egyrészt a más cégeknek vállalkozásban, illetve alvállalkozóként történő szoftverfejlesztést, másrészt saját szoftver, a CERTOP minősítéssel rendelkező GOVSYS Integrált Önkormányzati Rendszer előállítását és fejlesztését jelenti.
   A rendszertervezést és a rendszerfelügyeletet MCSE (Microsoft Certified System Engineer), illetve MCSA (Microsft Certified System Administrator) minősítésű szakembereink végzik.

   ISO 9001:2001 minősítéssel rendelkezünk informatikai berendezések kereskedelme és szervize, POS terminálok telepítése és szervize, valamint szoftverfejlesztés érvényességi területen.

   Cégünk kis-középvállalatnak minősül.

   A jövő

Az új területek új kihívásokat is jelentenek.

Terveink szerint az elkövetkező években több, mint 100 önkormányzatnál kerül bevezetésre a Govsys rendszer, s e bevezetésekkel kapcsolatos további tevékenységek elvégzésére is (szükséges hardver-értékesítés, telepítés, karbantartás, szoftver jogszabálykövetés stb. ) szeretnénk megbízásokat kapni.
Meglévő és új ügyfelek teljes körű kiszolgálása úgy kereskedelmi, mint szerviz téren.

Reményeink szerint az ezzel kapcsolatos árbevételünk a következő években dinamikusan növekedni fog. A társaság a szolgáltatások területén is a magasabb tudást igénylő tevékenység irányába tett és tesz lépéseket, amit a meglevő szakembereink folyamatos továbbképzése, illetve új, magasan kvalifikált szakemberek felvétele tesz lehetővé.